خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام تیموری تأکید کرد

ضرورت آشنایی با مکتب و سیره امام خمینی(ره) برای طلاب و روحانیون  بسیجی

همدان-مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان آشنایی با مکتب و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی را برای طلاب و روحانیون  بسیجی لازم دانست و بر تبلیغ مکتب امام (ره) برای جامعه و جلوگیری از تحریف توسط دشمنان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۱۸۱۳۲
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، جلسه ابلاغ برنامه‌های بسیج سال ۱۴۰۲ به فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب استان همدان با حضور شورای سازمان و مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و روحانیون استان همدان برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج طلاب استان همدان در این جلسه ضمن تسلیت سالروز رحلت امام خمینی(ره) آشنایی با مکتب و سیره بنیانگذار انقلاب اسلامی را برای طلاب و روحانیون  بسیجی لازم دانست و بر تبلیغ مکتب امام (ره) برای جامعه و جلوگیری از تحریف توسط دشمنان تاکید کرد.

حجت‌الاسلام تیموری با اشاره به لزوم احیاء و فعال کردن پایگاه‌های مقاومت فعالیت در دو عرصه درون سازمانی (انسجام، رشد و تعالی طلاب تراز انقلاب اسلامی) و برون سازمانی گفت: ارائه خدمت به جامعه در همه زمینه‌هایی که امکان حضور هست از حوادث غیر مترقبه و... از نشانه‌های یک پایگاه فعال دانست.

گفتنی است؛ این نشست که با حضور فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج اساتید طلاب و روحانیون سراسر استان واعضاء شورای سازمان تشکیل شد برنامه‌های ابلاغی سال ۱۴۰۲ تحویل فرماندهان شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات